Kişisel gelişim kitaplarına karşı onyargiliyimdir ben.
Ama bu kitabı kızım ısrarla tavsiye edince okumak istedim.Ve evet.Onyargilarimdan kurtulma zamanım gelmis
Kitabın en sevdiğim yanı kurgu şeklinde olması. Son derece sade,akıcı,insanı yormayan bir dille yazılmış, su gibi akıp giden bir kitap.
Diğer sevdiğim yönü özellikle yerli yerinde kullanılan Mevlana'dan ,Şeyh Edebali 'den ,Kafka'dan ve daha bircok değerli şahsiyetlerden aktarılan sözler oldu.
Bir yabancı dil kursunda tanışmış ve sonrasında çok yakın arkadaş olmuş, farklı yaşlardan, farklı mesleklerden hatta farklı kültürlerden bir grup düşünün.
Kiminin babasıyla geçmişten gelen bir hesaplaşması var.Kiminin de idealleri var ama annesi karşı çıkıyor.Kimisi çok güzel bir meslek sahibi olduğu ve çok iyi para kazandığı halde ,monotonluktan,robot gibi yaşamaktan,yaptığı işten mutlu olmamış. Kimisi hep başkalarının fikrine göre hareket ederken artık kendisi gibi olmak istediği için çevresi tarafından dislaniyor....
Ama birbirlerine o kadar iyi geliyorlar ki...Birbirlerini anlayan,destekleyen,yaralarını saran,kendi içlerindeki ışığın parlamasini ve serbest birakmasini sağlayan bu kişilerin aralarındaki dostluk kıskanılmayacak gibi değil
Kitabın yazarı @potikareliobe #büşracoşkunkeskin çok genç ve ilk kitabı olmasına rağmen güzel bir iş çıkarmış Verilecek mesajları ,alıntılari karakter seçimleri ve hikayeleri çok başarılı bir şekilde kurgulanmış
Benim gibi onyargili olanların bile seveceği , zaten bu türü sevenlerin ise bayilacagi bir kitap.
@muptela.yayinlari
@potikareliobe
Ayşen Sıla