Yine Paulo Coelho yine toplumun stereotiplerine dokunma... Yaşam ve ölüm arasından ölümü seçen ve intihar eden bir genç kızın kurtulması sonucu akıl hastanesindeki kendi benliğini bulmasını anlatan bir kitap bu. Akıl Hastanesi içerikleri birazcık gerçek ortamdan uzak ama genel olarak işlenmesi gereken konu çok güzel anlatılmış. Birazcık dahi olsa ölümü sorgulayacak hale geldiğini hisseden kişi bu kitabı okuyabilir. Tavsiye niteliğindedir.