Puan vermedi·384 syf.····Okunma: 22 Eylül 2023 12:42 Bir kitabın sonuna daha geldik
roman olsa da insan'a olan yaklaşımını gözlemlemeleri gerçekten çok bilgilendirici geldi.
Şöyleki kitap ağır bir narsizim taşıyan kenan dan bahsetmektedir hayatını kadınlara adamış bir kral ve kral bile olsa hatanın, yanlışın bedelini ödeyeceği gerçeği gözler önüne seriyor.
Sonlara doğru gerçekten çok üzüldüm kenana
Ama, gerçekten kaçarken belki daha trajik sonumuzu hazırlıyor olabiliriz.
İstemesekte gerçekleri görmemiz dileğiyle...