MUHTEŞEM. Bu kadar geç okuduğum için çok pişmanım. İçeriği aşırı güzel, şahane akıyor yazarın diline, anlatışına zaten laf yok çok başarılı bence. Okurken olayların hep içinde hissettim kahramanlar vs sanki ailem gibiydi. Bitince 5 dk afalladım her şeyi sindirmem gerekti. En güzel klasiklerden bir tanesi kesinlikle