·390 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Temmuz 2017 04:21 Kitap gayet akici .İcerik olarak cok dolgun saf bir roman gibi degil de siirler felsefi cozumlemeler ozlu sozlerle suslenmis bir kitap.Burdan goz boyamak icin bir susleme cikarilmasin.Gayet insani okurken bir anlik durdurup dusunduren sozler mevcut.
Yazar tarihi karakterler icin cok fazla kurguya girmemis genel kesin bilgilerden yararlanmis.Savaslar 3-5 cumleyle gecistirilmis buda kitabi biraz eksik birakmis.Bunun dusinda geyet guzeldi.
alevilik sunnilik bazinda olsun Sah veya sultan bazinda osmanli safevi bazinda olsun tarafsiz kalmasi beni sasirtti.Gercekten olaylara mantik cercevesinde tepeden bakarak tarafsizlikla yaklasmis.
Tavsiye edilir..