En sevdiğim kitaplardan ilki bu diyebilirim. Her yaştan insanın okuduğunda ders çıkarabileceği bir kitap. Okumayı sevmeyen insana okumayı sevdirir o derece. :) Altını çizdiğim hatta aynı cümleyi defalarca okuduğum çok oldu. Özellikle ebeveynlerin okumasını daha sonra çocuklarına okutmasını öneririm.