Okuması zor bir distopya oldu benim için, insanların üretim bandında olması, her şeyin kontrol altına alınıp sınıflandırılması, tamamı korkunç. Teknolojinin kontrol gücü şuan bu şekilde işlemiyor belki insanoğlu olarak hala irademiz bize ait ama elimizdeki telefonlar sayesinde bizde birilerinin yönlendirdiği hayatları yaşamıyor muyuz? Aldous Huxley motorun icadıyla bu kitabı yazdıysa, akıllı telefonların yapay zekaların olduğu günümüzde nasıl bir distopya çıkarırdı acaba