Severek okuduğum bir kitap dört ayaklılardan değil iki ayaklılardan kork insanlara güvenilmemesi gerektiğini hayvanların daha çok güvenilir olduğunu anlattı kitap bana güzel keyifle okudum okumak isteyenlere tavsiye ederim. ileride tekrar okuyacağım çok güzel bir kitap