Eleştiri için şimdiden özür dilerim. Psikolojim bozuldu bildiğin :)
Puan vermedi·59 syf.··
2023 24. kitabı
Öncelikle selamün aleyküm. Yazımdan önce şunu belirteyim ki okuduğum en berbat kitaplardan biriydi. Normalde kitap alırken mutlaka bakarım yazarına, kitabın özetine vs. Ama bunda öyle bir şey yapmadım. Henüz dün aldım kitabı, bugün de İzmir'den Manisa'ya dönüş sırasında bitti. Normalde tek yudumluk, insana okurken acı çektiren "abi bitsin de şu acım dinsin" dedirten bir eser. Ama işte misafirlikte olunca acımız uzun sürdü. Evet herkes istediği gibi, kendine özgün bir şekilde yazabilir. Zaten yazar buna da dikkat çekiyor yazdığı satırlarda. Fakat okuyucuya bu kadar da zulmedilmez be abi. 50-60 sayfalık bir kitabın acısını günlerdir çekiyor gibiyim. Acı derken kitabın içeriği böyle çok acıklı bir şey değil ha. Yanlış anlamayın. Kitapta şizofren bir manyağın düşünceleri, hayal dünyası anlatılıyor. Ama gerçekten de şizofren gibi yazılmış. Devrik cümleler, bir konu bitmeden diğerine atlamalar hele hiçbir edebî eserde olmasını istemediğim küfürler vs havada uçuşuyor. Bir yere odaklanamadan bir diğerine atlıyor yazar. Belki kitabın ana karakteri böyle bir kişiliğe sahip diye yazar böyle bir şey yaptı bilemiyorum ama bu okuyucu açısından hiç iyi değil orası kesin. Bir de kitabın filmini çekmişler. Abi yapmayın şöyle şeyler zaten modern dünyada sıkıntılı zamanlar yaşıyor millet bir de böyle şizofren karakterlerle dolu kitapları piyasaya sürüyorsunuz. Her neyse konudan kopmadan şunu da söyleyeyim kesinlikle tavsiye etmiyorum. Sırf bitsin diye okudum. Başka da bir şey değil. Psikolojikmen bir süre de olsa sıkıntı çekmek isteyenler mutlaka okumalıdır diyorum. Ama dediğim gibi müellif gerçekten karakterin ruh halini yansıtmak için bu şekilde telif ettiyse hakkını yememek lazım kalemine sağlık.
Edebiyat & Roman
Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutkuİlhami Algör · İletişim Yayıncılık · 201434,8bin okunma
·
29 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.