Puan vermedi·88 syf.····Okunma: 27 Eylül 2023 13:04 Kitapta güzel olan kısım sadece *yürümek*, ama batıya doğru yürümek güzel değildi. Bir adam neden yürüyüş yaptığı zaman sadece batıya doğru yürüdüğünü ve doğuda kalan kısmı kötüler ki? (Bence geri kalmış bir zihin bunu yapar.) yürümek kısmında yazar adeta doğuya alttan alttan vuruyor da sanki medeniyet denen şey batıda, amerikada doğmuş gibi...
İyi bir kalem ve akıcı bir eser olsa da bu tarz ve gereksiz bir şeyden bahsetmesini doğru bulmuyorum. Keşke başladığı gibi doğada yürümekten devam etseydi o zaman daha hoş olurdu.
Ben çevirmen olsaydım, bunu çevirmezdim.