Nerden başlasam, nasıl söylesem o kadar derin bir iz bırakıyor ki yaşanılanlar söylenenler yapılanlar olayların gerçekliği bir yandan insanın canını yakıyor tabi. İki kavuşamayan çok aşık iki insan ne yazık ki eskiden kalma kültürler gelenekler yüzünden yaşanamayan acı aşkları.. Bir Kürt olarak gerçeklikle yüzleştiren ilk okuduğum kitaplardan biri, kesinlikle tavsiye ederim, kusursuz..