Gitme diyemedim sana, demeyeceğim de... Beni sevmek hakkını tanıdığım ilk kadına gitme diyemem, anlıyor musun? Çünkü kalacağına inanıyordum, dedim ya sana inanıyordum. Seninle yaşamak vardı kıyasıya ve sevişmek vardı doludizgin. Hepsi bir anda yok oldu görüyor musun? Kestiğin yerden kan akmayacak mı sanmıştın yoksa? Beni yapayalnız koyup gittiğin yer bir kan denizi şimdi.
"Senden" diyordum. "Seninle" diyordum. "Senin için" diyordum. Şimdi sensizim. Seninle olmamın haksızlığın öğrettin bana. Artık senin için yazamam bile...
"İçimde beni boğan tüm hüzünler, hayal ettiğim en büyük umutlardan çıkmıştır.
Bizi yaşayabilecekken yaşayamadıklarımız bitirdi yoksa elimizde değilken hayal ettiklerimiz değil.
Maalesef."