·1552 syf.····Okunma: 28 Eylül 2023 13:45 2 cilt olması ve klasik olması sebebiyle birazcık tedirgin başladığım kitabım an itibarıyla bitti.
"Eee ben şimdi ne yapacağım" diyorum. İnanılmaz bir boşluk hissi.
O kadar müthiş bir kitap ki hakkında bir şeyler söylemek istiyorum ama "hafızamda yer verdiğim bütün kelimelerim şuan suskun kalıyor." Sadece elimden şiddetle tavsiye etmek geliyor.
İyi ki seni tanımışım Edmond Dantes. İyi ki bu kitabı yazmışsın Alexandre Dumas Pere.