Ya da saçma sapan woke kültür denen alınganlıklar yüzünden hiç yazılamaz bile. Ona niye unisex isim verdin, şu niye böyle, o hayvana yazık değil mi, bu karakterlerin neden hepsi Türk falan gibi... eskinin okuru hiç olmazsa şimdikilerden daha kültürlüymüş.