Kitap beni depresyona sürükledi diyebilirim. Kitapları yarım bırakmaktan hoşlanmadığım için kendimi zorlayarak bitirdim. Kitabın tamamında Franz Kafka’nın diğer eserlerinde olduğu gibi çaresiz ve depresif bir hava var. Sürükleyici değil. Kendime kattığım tek şey sabretmek oldu. Zaman kaybı olarak değerlendiriyorum.