Furkan Topçu
@Furkan_Topcu · 2yıl
Takip Et
"Bazen hiç konuşmadan gitmek gerekir. Bazı olaylar bunu gerektirir."
Kitabı okudu
Edebiyat
Sarsıntı
Arda Erel
26 beğeni
·
274 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
B
Başta gerekli ve olması gereken gibi görünse de sonrasında pişmanlık hisseder insan. Keşke konuşsaydım..
2
Furkan Topçu
Gönderi Sahibi
En azından bazı pişmanlıklar ve bazı hatalar ders olur insana
1
Gizle