"Bazen hiç konuşmadan gitmek gerekir. Bazı olaylar bunu gerektirir."
Edebiyat
·
274 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Başta gerekli ve olması gereken gibi görünse de sonrasında pişmanlık hisseder insan. Keşke konuşsaydım..
Furkan Topçu
Gönderi Sahibi
En azından bazı pişmanlıklar ve bazı hatalar ders olur insana