tam Sarah Jio kitabı tarzında diyebiliriz. geçmişin ve geleceğin; sırların, çözülmemiş gizemlerin bugünde cevap bulduğu bir kurguydu. üslubu sade ve akıcı olduğundan bir çırpıda bitirebileceğiniz bir kitap. başta çok karışık geliyor ama okudukça alışıyorsunuz. yazar karakterleri biraz daha detaylı inceleyebilirdi aynı zamanda olayları da biraz yüzeysel geldi benim için, ama okuma alışkanlığımı kaybettiğim bir dönemde geri kazanmama yardımcı oldu. okumanızı tavsiye ederim. mavi kelebeklerin mucizesi sizinle olsun. 🩵