·536 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Ekim 2023 15:40 Nar ağacı, başlığa koyduğum üzere uzun ve heyecanlı yolculukların içerisinde kendimi bulduğum, karakterlerin yerine kendimi koyarak duyguları doyasıya yaşadığım bir süreç geçirdim. Beni en çok etkisi altına alan ise yazarın zaman ve mekan geçişlerini yapmadaki ustalığı oldu. Muhakkak ki bu eserin kalitesi yazarın bulunulan dönemde yaşanılan tarihsel olaylara hakim olarak bunu sıkmadan güzel derinlikle bizlere yansıtması olduç. Çok kere kitabı kapatırken acaba Setterhan ne yapacak veya Zehra ile yolları nasıl kesişecek yarın neler olabilir diyerek gün sonuna geldiğim nice günleri hatırlarım. Nazan Bekiroğlu adına okuduğum ilk kitabıydı ve asla son olmasını istemiyorum. İçerik olarak yazarın konuyu ele alması bakımından kesinlikle okunması gereken eserlerden olduğunu düşünüyorum. Kıymetli okumalarınız olsun:)