Puan vermedi·246 syf.····Okunma: 30 Eylül 2023 12:17 Pencereme değen ağaç dallarının gölgesinden epeyce uzakta, şehrin gürültüsüne hapis kalmış ruhumun sancısıydı bu kitap.
Yavaşlığı özlüyorum...Sessizliği... Sadeliği... Yeşili ...Kitaplarımı...
Küçük dünyamda var edebildiğim o büyük huzurumu.
Kalbimi ağrıtmayan düşüncelerimi özlüyorum ben.
Ne kadar hızlı dönüyormuş meğer dünya ve ne kadar da habersizmiş meğer herkes herkesten...
İçimdeki dünyadan çıkıp dışardaki dünyaya alışmaya çalışmak şimdinin ötesindeki benin bulmaya çalıştığı en büyük kayıp bu günlerde.
Bocalıyorum sanki biraz,ayaklarımda fikirlerin yükünü, içimde yalnızlığın yorgunluğunu büyütüyorum sanki gün ve gün.
Düşünmek...Düşünmek...Düşünmek
...
...
'Düşünce'siz insanların düşüncelerimize bulaştırdığı bu hastalık çağında fazla düşünmenin düşürdüğü biz ruhu kırgın çocuklar ;
Nasıl yavaşlamalıyız sizce biz?
...
"Hayat siz plan yaparken başınıza gelen şeylerdir"
"Hayat zannettiğin hâlât, yalnız bulunduğun dakikadır..."
~A.KURT~