Kitap iyi bir olay orgusunden degil de iyi bir gozlemden, duygu ve dusuncenin anlatimindan olusmakta. Bu sebepten okumasi biraz daha zor olmus.Kitapta cok fazla unutulmus kelimelerin kullanilmasi okumayi yine biraz zorlastirmis. Kitabin etkileyici tarafi ise insanlarin duygu ve dusuncelerini en ince ayrintisina kadar cok guzel kelimelerle ve iyi bir anlatimla tarif edilmesiydi bence. Kitabi okumanin insana edebiyattaki sanatlari kesfetmesini ve modern toplumu daha kolay elestirmesini saglayacagini dusunuyorum.