Kitaba açıkçası bayılmadım. Çoğu kişi bayılmış bunu da anlamadım benim için klasik klişe bir Wattpad kitabıydı. Kitabı sonuna kadar o kadar sıkılarak okudum ki artık böyle of pof yapmaya başladım. Yani cinayet kitabı diye ilgimi çekmişti açıkçası ama beklentim çok daha yüksekti beklentimi karşılamadı. Bu yazardan da ilk defa kitap okuyorum açıkçası artık yazara karşı da önyargılıyım. Kitabın sadece sonunu beğendim beklemiyordum. Eğer okumak istiyorsanız para verip okumayın derim ya bir arkadaşınızdan bulun ya da internetten okuyun çünkü kitaplar bu kadar pahalıyken bu kitaba o kadar para vermek yazık olur... 6 puan vermemin sebebi de çok daha kotu kitaplar var bu yine idare ederdi benim fikrime göre
SaklambaçN. G. Kabal