Kitapta bir kabus senaryosu için yazılmış ancak kitabın kendisi okuyucu için kabus olmuş...boş vaktiniz varsa okuyun...ama önermiyorum.(Kitaptaki mesajı anlamadım sanmayın...sadece bu mesajı yazarın anlatamadığınıda kabul etmemiz gerekir...devekuşu olamadım)