Yazarın emeğine sağlık akıcı bir anlatımı var ama beğendim diyemem.Yazar kurduğu olay örgüsü içerisinde macera,heyecan,korku,aşk,sevgi,şiddet ve cinsellik hepsine yer vermiş.Olaylar çok tekrar ediyor,bazı yerler uyuşmuyor(üstün güvenlikli bir yer herkes girebiliyor,tehlikeli mahkumlar arasında rahatlıkla dolaşabiliyor vb.).Yazarın yaptığı sonlar etkileyici devam kitabına merakı artırıyor.Yazar geniş bir kitleye hitap ediyor ve okuyucu kitlenin çoğu genç kesim şiddete ve cinselliğe yönelik yaklaşımları normalleştirmesi dikkat çekiyor fakat hoş değil. Ötanazi Okulu 2Maral Atmaca