Aslında ben bu kitabı ilk okuduğumda çoğu kısıma pek anlam veremedim tekrar okudum ve sesli kitap olarak dinledim her okuduğumda yeni ayrıntılara hayran kaldım,okurken zihninizde gerçek hayatta ki yönetim düzeni ile eşleştirdiğinizde her mesajı tek tek alıyorsunuz .(tavsiye ederim tabi okumayan kaldıysa:) )