Kitap bitince elimde öyle bir süre durdum.. Bir inciyle değişen hayat. Paradan öncesi paradan sonrası. Öncesinden daha iyi bir hayatı hayal ederken önceki hayatı arar hale gelmek… içimi ürpertti. Hiçbir şeyi çok istememek gerekiyor belkide….
John Steinbeck’in şiirsel anlatımıyla Tomris Uyar’ın çevirisi bütünleşmiş… Tavsiye ederim.