·410 syf.····Okunma: 15 Ekim 2023 23:57 Kendini okutan gene anlamlı bir kitaptı. Karakterler ve yazılanlar çok güzel bir şekilde aktarılmıştı. Okumanızı tavsiye ederim. Mila'nın yaşadıkları ve onun gibi durumda olan kızları görmek, duymak lazım. Göz ardı etmemeli insan.