Fazla Betimlemeli !!
7/10
·408 syf.··
2023 14. kitabı
Ahmet Ümit in anlatım tarzını sevmeme rağmen bu kitaptan etkilenemedim Nedeni çok fazla betimlemelerin olması . Olaya girecek bu sefer diyorsunuz ardından tekrar bir betimleme ve baş karakterin iç düşüncelerine yer veriyor . Olaylar ise en sonda netliğe kavuşuyor . Sanki okuyucuyu kandırmış gibi hissediyorum sonunda .
Edebiyat
Beyoğlu RapsodisiAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201632,9bin okunma
·
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.