Ahmet Ümit in anlatım tarzını sevmeme rağmen bu kitaptan etkilenemedim Nedeni çok fazla betimlemelerin olması . Olaya girecek bu sefer diyorsunuz ardından tekrar bir betimleme ve baş karakterin iç düşüncelerine yer veriyor . Olaylar ise en sonda netliğe kavuşuyor . Sanki okuyucuyu kandırmış gibi hissediyorum sonunda .