Ben şiirden de şiirin arakasındaki o muazzam sesten de anlamam. Otobüs yolculuğundan mıdır bilmem- hani yolcuklar bizi bize yaklaştırır bu da duyguları taşırırmış ya- gözlerim sulandı. Günümüze yakın oluşundan mıdır dizeler tanıdık gibi. Özellikle kadınlara tavsiyemdir..