Merhaba kitap dostları
Bu ay ikinci şiir kitabımı okudum, yoğun okumalarım arasında güzel bir es oluyor
Yazar tüm düşüncelerini; aşkı, üzüntüyü, sevinci, kırgınlığı, umudu, beklentiyi, deneyimleri büyük bir samimiyetle dökmüş şiirlerine. Tüm şiirler kalplerimize ulaşmak için oluşturulmuş. Birçok şiirde de bunu başarmış
Şiirler uzunlu kısalı ve serbest tarzda yazılmış.
Şiirlerin başlıkları yok. Ben ise her şiire başlık konulması gerektiğini düşünenlerdenim. Çünkü şiirde geçen duyguya başlıkla hazırlanırım ve yazarın şiiri için tanımladığı başlığı çok önemserim.
Sizler sever misiniz şiir okumayı? Yorumlarda buluşalım
ALINTI:
insanın yarısı çorak toprak, yarısı kuyu gibi karanlıktır
çünkü varlık muhasebesinde en çok yokluk tartılır, matematiksiz hesap et, onlara seni beni anlatma, onlara biz diye bir coğrafya olduğunu göster
gecenin hükümdarlığına bestelenmiş şiirdir gündüz, gündüzün efkarına müptela bir şarkı gece
kağıdı gelinlik niyetine giydiriyorum şiirlere