Tam Aytmatov’un kitapları aynı düzlemde devam ediyor derken (ki bu kesinlikle sıkıcı ve okumama isteği değil ) tamda kendisinin istediği gibi düşündüren ve okuyucunun kafasının içindekini istediğiniz sonucu ve cezalandırmayı beklerken farklı bir bakış açısı sunuyor . Sonunda yaptığı eleştirilere cevap kısmı gerçekten insana artı bir katkı sağlıyor keyifli okumalar ki keyif alacağınıza eminim