·330 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Ekim 2023 22:46 Kitap bitince kendimi kandırılmış gibi hissettim ama çok ilginç ve eğlenceli olduğunu söylemeliyim . Kitabın son kısmında olaylar netliğe kavuşuyor ama siz kabul edemiyorsunuz saçma bağlamış sonunu diyorsunuz kii ben hâlâ diyorum . Psikolojik tarafları çok olan bir kitap. Serenad kadar güzel değil elbette ama kötü de değil. Sadece bana kağıttan hayatlar filmini izleyenler bilir filmin sonunda her şeyin hayal olduğunu görüyorduk . Bu eserde böyle değil ama farklı biraz . Bana onu anımsattırıyor. Livanelinin yazdığı bir kitap kötü olamaz okuyun !!