Kitabı beğenmedim açıkçası o yüzden devam etmek istemedim.Genelde okumaya başladığım kitapları bitiririm ama bu kitabı okumaya devam etmek kendime ve diğer okumadığım kitaplara haksızlık gibi geldiği için daha fazla devam edemedim.Belki edebi olarak bazılarınızın hoşuna gidebilir ama benim hoşuma gitmedi.