·408 syf.····Okunma: 25 Ekim 2014 00:00 Ahmet Ümit'in neredeyse bütün kitaplarını okudum ama bu kitabı bana pek zevk vermedi. Belkide Mevlana ve Şems Tebriz üzerine birçok kitap okuduğum için oradaki yazılanlarla bu kitapta yazılanları kıyaslama yoluna gittim ve Şems-i Tebriz için yazılanlar çok hoşuma gitmedi sanırsam. İçine giremediğim bir kitap oldu. Ben okuyalı üzerinden 9 yıl geçmiş. okuduğum dönemde ki ruh halim bu kitabı sanırım pek kaldıramadı. Okuyup okumama seçimini size bırakıyorum.