Yüzyıllık YalnızlıkGabriel Garcia Marquez
Sanırım ilk defa bi kitap için yarıda mı bıraksam diye düşündüm. Çünkü karakterler ve evdeki kalabalık içinden çıkılmaz bi hal aldı. Kitabı hala daha tam anlamış değilim ama bitirmiş olmak bile benim için bi başarı :)
Okuyacak olan arkadaşlara tavsiye yanınıza bi kağıt alın ve sonra karakterleri ve diğer karakterlerle arasındaki bağlantıyı not edin. Yoksa aslında okuyorum ama aynı anda algılayamıyorum karmaşasının içinde bulabilirsiniz kendinizi ;)
Keyifli okumalar.