Bitmesin istediğim kitaplardandı. Harika bir eserdi, neredeyse her satırını hayranlıkla okudum. Her karakterin bir yarası var, derinlemesine incelikle işlenmiş yoksunlukları. Başkarakterin isimsiz olması kimliğini bulamayışından ötürüdür belki de. Yaşadığı buhran, ait olduğu yeri bulamaması; içini yakan pişmanlıkları. Ne yapsa fark edilmeyişi. Her şeyiyle harika bir eserdi.