Kitabı çok çok beğendim. Kitaptan çıkarılacak o kadar güzel mesajlar anlamlar var kii..
Hayal ettiğimiz şeyin, ulaşılması zor gibi görünen şeylerin aslında bize ne kadar da yakın olabileceği düşüncesi fazlasıyla motive edici. Hele ki bu dönemde çok fayda sağladı bence.
Kitapta çıkarılan ve üzerine konuşulması gereken çok şey var da vaktim yok...
Bence herkes okumalı. İyi okumalar..