Kitabı beğendim. Zaten Stefan Zweig gibi bir yazarı beğenmemek çok zor. En sevdiğim Alman yazarlardan. Her konuyu ustaca ele alabilir. Bu kitapta da aşkı harikulade bir şekilde ele almıştır. Kaçamaklar, yapılan yanlışlar, hasretler... Geçmişe YolculukStefan Zweig