Açıkçası 126 sayfaya 5 hikaye sığdırıldığı için pek sürükleyici olduğunu söyleyemem. Ama Deve Gözü adlı hikayenin diğerlerine göre daha sürükleyici olduğu söylenebilir. Hikayeler sürükleyici olmasa da her birinin bir mesajı var: Kızıl Elma ufacık bir olay sayesinde hayatınızın değişebileceğini, Oğulla Buluşma 'Bir erkek, bir adam ol oğlum. Nerede olursan ol bir erkek ol, mert bir erkek olarak kal!', Beyaz Yağmur evlat sevgisini, Asker Oğlu hayatınin bazı yerleri doldurulamamis bir çocuğun o boşluğu doldurmak için bazı şeylere nasıl bağlandığını, Deve Gözü' de kin ve kibir dolu bir pisliğe karşı bir şeyleri karşılık beklemeden aksine bağlanarak sevgi ve içtenliği ile yapan bir gencin hikayesini anlatıyor. (NOT: Tabi bunlar benim anladığım yorumladığı mesajlar eğer sizlerde kitabı okuduysaniz yorumlarınızı kesinlikle rica ediyorum.)