Beni tembellikten hızla uzaklaştıran kitap.. Okurken bazı yerlerde sıkıntıdan uykumun geldiğini, bazı yerlerdeyse 'şimdi ne olacak acaba' düşüncesiyle kaç sayfa okuduğumu fark edemeyeceğim şekilde beni sürüklediğini söyleyebilirim ve abartmış olmam. Abartmış olmam çünkü kitabı bitirmek yaklaşık 1 ayımı aldı. Bu kitabı çevreme ve özellikle yataklarından kalkamayan arkadaşlarıma muhabbetle tavsiye ettim fakat bazıları bu kitabı okumak için de tembellik ettiler ne yazık ki. Bu incelemeyi okuyan sizlere de muhabbetle tavsiye ederim. Bu kitabı okuyan herkes biraz da olsa oblomovofobi edinir kendine ve bence bu en iyi fobidir. Sanırım bir an önce yataklardan kalkmalıyız. Ştolts'un da söylediği gibi: Ya şimdi ya da asla.