·342 syf.····Okunma: 06 Kasım 2023 12:44 Kitap başından beri aklımı karıştırdı, iyi anlamda değildi bu. Kitabın arkasını okumadan kitaba başlamıştım o nedenle 3. Bölümde arkasını okumaya karar verdiğimde ne olduğunu anladım. Bu nedenle sinirim bozuldu. Bir de ilk bölümden sonra Sam in eski anılarına dalmışız ama ben hiç anlamadım, 4 bölüm okuduktan sonra anladım çünkü ölüm Tanrısı başta Sam in yanındayken o zaman karsisindaydi. Akışı sağlayamamis bence yazar. Bir de kişi değişince yeni adı oluyor ve eskiyi ölmüş falan sayıyorlar, ona alışamadım okurken.