·64 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ağustos 2017 12:02 Insan psikolojisinin ve vicdanının nasil pamuk ipliğine bağlı olduğunu gösteren muhteşem bir Zweig kitabı daha ....
Insan hep iyi davranabilir mi yoksa her insan aslında kötü müdür ? Sadece iyilik maskesi mi vardır yüzünde ?