7/10
·536 syf.··
2017 4. kitabı
Nazan bekiroğlunun okuduğum ilk kitabı . Aşk romanında çok da ön planda değil ama varlığı hissediliyor. Kitap daha çok ana karakterler olan Setterhan ve Zehra nin birbirlerini bulmadan önceki zamanlarını yaşamla boğumuşmalarını anlatıyor . Kitaba başlamadan önce böyle olduğunu tahmin etmemiştim ama bu yanı da hoşuma gitti . Pek çok zorluğu atlatırken bu iki karakterimiz birbirinin varlığından haberdar bile değil. Setterhan Tebriz de tacir . Halasinin kızı Azam'a yanık ama Azam da aynı hisler yok . Bununla da kalmıyor Azam Setterhan in arkadaşı Piruz a aşık oluyor ee Piruz da ona . Setterhan in bundan gayri da derdi yok aslında . Beyzade sonuçta yediği önünde yemedigi ardında . Ama dayanamıyor Tebrizde kalmaya evini yurdun terk edip Batum a gidiyor. Hayatına yeniden başlaması öyle kolay olmuyo Setterhan in tüm yaşadıklarımı adeta siz de yaşıyorsunuz. Batum da da dikiş tutturamıyor Trabzon a kaçıyor Setterhan. Tam Bolşevik ihtilalinin patlak verdiği dönemler. Kendine yeni bi hayat kurmak için debelenirken o Zehra da hayatın acımasızlığıyla boğuşuyor. Biricik Büyükhanım ve Hacıbeyle birlikte . Çok sevdiği abisi İsmail i Gülcemal vapuruyla savaşmaya yolluyor Zehra. Bir daha da birbirlerini göremiyor bu iki kardeş . Kitap kısaca bu olaylar etrafında dönüyor . Anlatıcının hislerini adeta siz de yaşıyorsunuz . Nazan bekiroğlunun kalemi beni sardı . kitapta eksik buldugum keşke olsa dedigim pek çok kısım vardı ama genel olarak beğendigin ve herkese önerdigim bir kitap :)
Edebiyat
Nar AğacıNazan Bekiroğlu · Timaş Yayınları · 202534,1bin okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.