Yıllarca içinde bastırılmış duygular ve onu kaybetmenin korkusu ile hayatını sürdüren bir bayanın hikayesi bu aslında,yani bana çok abartılmış gibi geldi betimlemeler çok fazla ve bir insan bir insana bu denli asla muhtaç olmamalı ve bu şekilde hayatına devam etmemelidir."son saatlerimde seni aramaycağım ,sen benim adımı,benim yüzümü öğrenmeden bu dünyadan gideceğim.Kolayca ölüyorum, çünkü sen uzjatan bunu hissetmiyorsun.Ölümüm sana acı verseydi,o durumda ölmezdim." Diyor kadın son satırlarına doğru giderken , bana sorarsanız ila okunmalımi tartışılır derim :)