Tarihi romanlar anlattığı zamanı okuyucuya yaşatmalı, bu romanı okurken o karakterlerin yerine koyması insanın kendini ve o mistik havayı hissetmesi çok şahane bir şey. Bu romanı okurken bunları hissettim. Adeta yaşadım.
Okuduğum en güzel kitaplardan biriydi. Diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum.