TAVSİYE EDİYORUM
10/10
·480 syf.··
2023 39. kitabı
Tarihi romanlar anlattığı zamanı okuyucuya yaşatmalı, bu romanı okurken o karakterlerin yerine koyması insanın kendini ve o mistik havayı hissetmesi çok şahane bir şey. Bu romanı okurken bunları hissettim. Adeta yaşadım. Okuduğum en güzel kitaplardan biriydi. Diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum.
Edebiyat
Ustam ve BenElif Şafak · Doğan Kitap · 201314,3bin okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.