Puan vermedi·97 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Kasım 2023 12:33 Kitap ressam olarak tanıdığım ve eserlerine hayranlık duyduğum Fikret OTYAM'ın farklı pek çok yönünü görmemi sağladı. Yemen'de teyzesinin izini süren yazarın Araplar hakkında yazdıkları ve yaşadığı heyecanlar ve gerilimler ilginçti. Yazarın hem günlük sade dili, içten ve siirsel üslubu, akıcı ve güzeldi. şu günlerde yaşadığımız Filistin İsrail savaşının üzerine yakın bölgeden bir kitap okumak güzeldi. Kısa ve ince bir kitap olduğu için neredeyse bir oturuşta bitebilecek bir kitap. Yolculukta ya da iki ağır kitap arasında okunabilecek özellikte. Kitabın sonunun daha farklı bitmesini bekliyordum. Hayalkırıklığı yaşadığımı soyleyebilirim. Yine kitapta anlatılan göç, ayrılık, savaş, akrabalık, aile ilişkileri gibi konular da insanı düşünmeye sevk ediyor. Tavsiye edebileceğim güzel bir kitap.