Bu kitabı ilk okuduğumda 14 yaşındaydım ve birçok şeye anlam verememiştim. Çünkü kadının bu kadar fedakar olması bana çok garip gelmişti. Sonrasında ise ilerleyen zamanlarda insanların ne kadar fedakar olabileceğini anladım. Bu kendimize yaptığımız bir haksızlık aslında. Ama bazen de yaptığımıza değiyor bu fedakarlıklar. Umarım hayatımızda yaptığımız fedakarlıklara değecek birileri vardır.