"Ertesi gün kimse ölmedi."
6/10
·236 syf.··
2023 7. kitabı
Bu cümleyle başlıyor kitap. Daha önce yazarın Körlük kitabını okumuş ve çok sevmiştim. Sonrasında bu kitabını da merak ettim ve bu şekilde okumaya başladım. Açıkçası beni Körlük kadar etkilemedi ama kesinlikle kitabın içerisinde aktarılmak istenen çok güzel fikirler olduğunu söyleyebilirim. Yazar ölümsüzlük fikrinin insanlarda yarattığı güven duygusunun, yani ölüm olmazsa her şeyin daha iyi olacağı düşüncesinin, nasıl bir kaosa ve gerginliğe dönüştüğünü işliyor bu kitabında. Aslında fikri ve bu anlamda anlatılmak isteneni çok sevdim. Ancak kitabın ilk yarısında ilerlemekte oldukça zorlandım. Bu kısımda kitabı kapatıp bir köşeye bırakmadığım için mutluyum, çünkü ikinci yarısı ilk yarısına kıyasla çok daha keyifliydi bence. Yaşama bir de ölüm açısından bakmak isterseniz okumanızı öneririm :)
İnsan ve Hayat
Ölüm Bir Varmış Bir YokmuşJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınevi · 202015,4bin okunma
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.