10/10
·168 syf.··
Beğendi
·
2023 21. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 14 Kasım 2023 23:25
Şermin Yaşar'ı ilk defa okudum ve çok beğendim. Dilini çok sevdim özellikle. Hem sade hem akıcı hem de kuvvetli. İçerisinde kısa kısa öyküler olan bir kitap bu ve her öykü çok gerçek. Hikayeler o kadar bizden, o kadar içimizden ki. Çekirdek çitlerken dedikosunu yaptığınız akrabalarınızın, komşularınızın başına gelenlere benziyor. Orta Refüj ve Değerli Emekliler Derneği favorilerim.
Edebiyat
Kalk Yerine YatŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 20257,9bin okunma
·
27 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.