Birine aşıksanızbu bu kitabı verin. Anlamazsa aşkınızdan vazgeçin. Bu kitap için yazabileceğim en ulvi cümle bu. Bunun dışında eğer benim gibi "Şiir okunmaz, dinlenir." gibi bir yargıya sahip olanlar varsa bu kitabı kesinlikle okumalı. Bu yargıdan, daha ilk sayfalarda vazgeçeceklerinden ziyadesiyle eminim ;)