Edanur Keçecioğlu (@edanurkececioglu )& Derin Bir Nefes
.
Sayfa sayısı az ama hissiyat yönünden oldukça yüklü olan o kitabın yorumuyla geldim
.
Evin neşe kaynağı olan Çevresindeki insanları kırmamak için kendinden bolca ödün veren bir kız düşünün.Arkadaşıyla görüşüp lunaparkta bindiği gondolda fenalaşarak başlayan hikayesi günlerce devam etti . Doktora gittiğinde hiç bir olumsuzluk olmadığı söyleniyor ama kız gün geçtikçe kendini daha kötü hissediyordu . Psikolojik tedaviler alarak kendini ayakta tuttu . Yaşadığı her olumsuzlukta , kendini kötü hissettiğinde dua eder ve umudunu hiç kaybetmezdi . Umudu herkese umut oldu
.
Aile sıcaklığı , sevgi, abla kardeş ilişkisi birçok duyguyu hissedeceğiniz bir kitap . Bir solukta okudum sizlere de tavsiye ederim Umudunu kaybeden herkese umut olması dileğiyle
Kitapla kalın
.